Dan före dan före dan före dan före dopparedan...

Oj oj oj, nu närmar sig julen med stormsteg. Snart har den bara sprungit förbi och kvar står en annan och fundrerar över vart julen tog vägen. Det är sådan enorm hysteri innan jul och vips så är den bara över, man hinner knappt blinka. Men jag ser fram emot den i alla fall =)

Hade en riktigt trevlig dag igår, jag och Linda var en sväng på Kuppen och sedan åkte vi hem till henne och fikade. Kul att prata lite öga mot öga istället för på msn...

Idag har jag och Maya varit och handlat lite mer på Kuppen och sedan har jag bara slappat, Freddan var i väg med en kompis till Clas i sjön och när han kom hem hade han köpt TP dvd åt mig...Ååå va glad jag blev...Tack älskling!!!! 

Nej nu ska jag snart äta lite och sedan åka hem till mami och systrarna bus...

Love // Anna

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej, håller med dej, det går fööör fort... Och jag som inte ens ska vara hemma under jul.

Men du, kanske bara är jag som är ointelligent, men vad är TP-dvd? =)

Kramar!!
http://www.dogis.tk

2006-12-21 @ 10:30:56
Postat av: Linda

Haha, ja såklart att det är =)
Vad roligt. Då spelar vi det nästa gång! Även om jag är värdelös på det =)

kram kram

2006-12-22 @ 10:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback