Shit vad jag e dålig på att uppdatera...

...men här är en iaf:

Har hänt lite smått och gott.
Den här gången gick jag hela vägen in i den satans väggen...ååå va drygt...varför ska jag bry mig om alla andra förutom mig själv? Ska försöka att bli lite mer egoistisk, man mår tydligen bättre då.

Immunförsvaret har kajkat ihop helt. Först fick jag en dunderförkylning som varade ca 1 vecka, och när den precis hade försvunnit, ja, då åker man på bihåleinflammation. Eller det är tydligen inte bihåleinflammation än, för jag har ingen feber, men det är början till. Satans ont gör det då iaf.

Idag ska jag och kissa i en mugg, har sökt sommarjobb på SSAB och då måste man visa sig drogfri om man ska ha chans att få jobbet. Men det är väl nemas problemas.

LIA har jag nu t.o.m. v 18. Jag är på Framtidsmuseet (
www.framtidsmuseet.se), igen, trivs så bra där. Och iom att jag kanske inte orkar med hela dagar och/eller alla dagar, så känns det jättebra att få vara någonstans där alla känner en iaf. Dom är guld värda där...

Ja, bröllopsmässa har jag och syster Majs varit på. Ute på Haganäs hölls den (som varje år). Blev väl inte så mycket klokare än innan. Men jag började fatta lite mer att jag ska gifta mig...iiiiiiiii.... =)

Gudmor och gudfar, har jag och Freddan blivit. Eller faddrar som det heter nu för tiden, men jag föredrar gudmor och gudfar, det låter mycket finare =). Vi fick äran att bli lilla K´s gudföräldrar i Amsbergs kapell lördagen den 17/2. Och kak/bull buffén efter dopet var "out of this world", så god var den. Mamma Linda är duktig på att baka hon.

Freddan och Martin har dragit bort mattan i vår trapp och slipat och donat, Freddan har bara lite kvar att göra på den. Men det blir förhoppningsvis klart idag. Så då ska nog jag och min mami olja och måla trapp i helgen...

That´s all folks...

Bye bye

Love//Anna

Kommentarer
Postat av: Saskia

Du har blivit utmanad i min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback