Bland myggor och brännässlor...

...har jag krypit idag. Jag började rensa hallonhäcken nu på kvällskvisten, men det var då ingen höjdare kan jag säga. Fy tusan va mygg det va!! Nej usch och fy, det får jag nog ägna mig åt på dagen i morrn i stället, då är det nog inte lika mycket mygg.
Idag har jag varit hem till mormor och morfar en sväng, dom hade precis intagit sin dagliga dos av fika när jag plingade på, så då tog ju mormor tillfället i akt och dukade fram mer fika (till morfars stora förtjusning).
Freddan har köpt en ny gräsklippare idag, så nu kan till och med jag få igång gräsklipparen. Så nu finns det inga ursäkter för mig att inte klippa gräset.

Nej nu, mina vänner, ska jag gå och duscha och sen ska jag sova.
Så god natt på er, och sov så gott.

Love// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback