Trädgårdsgöra

Idag har min mormis hjälpt mig att flytta och slänga diverse växter i vår trädgård. Hon e så duktig så, väldigt effektiv för att vara en mormor. Så nu har vi fått bort en massa ogräs och andra växter som jag inte ville ha kvar. Känns så skönt så. Annars har jag inte pysslat med så mycket idag, skulle ha åkt en sväng till Kupolen med Linda, men hon har gått och fått feber stackarn. Krya på dig, vännen. Så jag har bara varit hemma och softat resten av dagen.

Jag längtar efter min mami! Hon är på Kreta och har varit det sedan i fredags, det var längesen jag längtade efter henne så mycket som nu. Hon kommer ju hem på lördag så då får jag väl träffa henne då.

Nu ska jag borsta mina tänder och sen ska jag nog ta och sova en sväng.
Hörs eller syns nån annan gång.

Love // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback