Utmaning no 2...

Jag blev utmanad av Saskia...

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.



1.  Om jag lagar kyckling så måste jag tvätta händerna med tvål (men helst med yes diskmedel) minst två - tre gånger efter jag tagit i den råa kycklingen. Annars kan man ju få salmonella!!! =)


2.  Det absolut sista jag MÅSTE göra innan jag somnar är att gå på toa och kissa. Spelar ingen roll om jag kissade 10 minuter innan. *knäppt, jag vet.* =)


3.  Fötter är äckligt. Inte bebisfötter dock, dem kan jag t.o.m pussa på. Men det är bara jag som få ta på mina fötter. Skulle verkligen vilja göra en riktig fotvårdsbehandling, men det blir ju lite svårt om ingen får ta i dem. *hihi*


4.  Om jag äter en cheeseburgare från Mc D(ja jag vet att det är onyttigt) så lämnar jag sista tuggan, den slänger jag lr ger till nån annan (typ P lr M, om nån av dom finns i närheten)


5.  Jag kan inte dricka vatten som stått framme i flera timmar, då är det ju gammalt! T.ex. en vattenflaska lr ett glas brevid sängen funkar inte för mig. Om jag blir törstig så måste jag gå upp och dricka färskt vatten. =)


6.  Jag tycker att rostat bröd med kaviar och skivad banan är jättegott. Likaså fiskbullar med "kaviartäcke" . Stekta bananer till bacon och ris är också en höjdare...*mums*

Hmm, vilka ska jag utmana då...Linda, Linda, Maya, Lina och Annica... det får räcka...


 Love// Anna


Kommentarer
Postat av: Saskia

alla är vi nog lite helgalna :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback