The big two five

Japp, idag fyllde man 25 då :)

Jag bjöd på tårta på jobbet, Micke, Johan och Peter kom förbi och gratulerade en sväng å. Trevligt trevligt. Jag fick till och med en present av Peter, en cellulosasvamp *asgarv*...man tager vad man haver :)

Av Freddan fick jag "omhändertagande" i form av massage (hos Linda). Tack darling! Det behöver jag verkligen.
 
Jag bjöd ju självklart på tårta här hemma å, mamman, systrar och svågern var här en sväng. Av dom fick jag också en konstig present, 800g av mammas hemlagade köttbullar *hahahahaha* Men det är dom godaste köttbullar jag ätit och jag tjatar alltid lite på mamman att jag vill ha det, så nu fick jag det, fast inslaget i ett paket :)
Heeelt oväntat måste jag säga. Vem tror det ska ligga köttbullar i paketet när man öppnar det.
Jag fick ju inte bara köttbullar av dom, jag fick en utflykt i sommar, den 10 juli närmare bestämt. Då ska jag, mamman, Maya, Elin, Amanda, och Ingela på Rhapsody in Rock i Dalhalla. Precis vad jag ville, har velat gå på det i flera år nu. Jag och Freddan var ju ner till Göteborg och såg det på Ullevi 2003, 40 000 pers var där, det var ganska maffigt :)

På lördag ska pappan, Birgitta och farmor komma hit och fika lite innan jag börjar jobba kl 14. Mormor och morfar kommer nog nångång nästa vecka, för morfar hade haft magsjuka så jag vill inte att de skulle komma så direkt efter (det ville ju inte dom heller). Och sen kommer Theres, Johan, Gustav, Viktor, Annika och ev. Lars-Erik på torsdag nästa vecka. så det blir mycket fikande nu ett tag framöver :)

Har lite andra uppdateringar att meddela också.

Jag har varit på ett antal blodprovstagningar för att kolla magen. Dom hittade inga fel på magen, vilket gör att det med största sannolikhet är något som heter IBS. 
Dom hittade däremot något annat fel som heter hypotyreos, det har med sköldkörteln att göra, så nu ska jag få äta medicin resten av livet. OCH gå på regelbundna blodprovskontroller. Kan nog vara bra för min fobi det, så jag får regelbunden träning.

Tyskland är inställt. Kom på att det blir att kosta ungefär lika mycket att handla på Systemet här som att dra dit och shoppa.
Har en till blogg där dom som vill kan följa med lite i bröllopsbestyr:
http://from-here-to.blogspot.com/ 

Jobb är förhoppningsvis på g. Har ett vik som linjeoperatör på Bet2 på SSAB nu fram till sista maj, men har sökt ett jobb som processoperatör inom SSAB (dom ringde mig och ville att jag skulle söka det) så nu håller jag tummarna för det jobbet :)

Ja, det var väl det jag hade att bjuda på för nu.

Höres väl nån annan gång.

Love // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback