Nytt år, igen....

Fasiken vad tiden går fort...tyckte att vi nyss firade nyår 06-07 och nu såhär hux flux så är vi inne på 2008...vad gör jag med min tid egentligen?...
"Livet är det som händer medan du gör upp andra planer" John Lennon....

År 2008 - saker som kommer hända och som jag vill ska ske:

* Jag fyller 25.
* Vi drar på bilsemester till Tyskland.
* Vi gifter oss.
* Jag blir förhoppningsvis av med min fobi.
* Nån kan klura ut vad som är fel med min mage.
* Jag får förhoppningsvis ett jobb.

Nu ska jag gå och laga nåt att äta, sen ringa min far. Freddan ska ta hit Mange, Emil och Per ikväll, dom ska ha hockeykväll (TV-spel) och då känner nog inte jag för att vara hemma, så jag drar nog till papi.

Men God fortsättning på er alla...

Love // Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback